Ο ΚΑΙΡΟΣ

ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ

Free Translation

Κυριακή 10 Ιανουαρίου 2010

'' ξε... καθαρίζω ''

Ο Κυρ. Μητσοτάκης,τοποθετείται σαφέστατα




      Δηλώνει ευθέως ότι στη Ν.Δ. υπάρχουν και κεντρογενείς και δεξιοί, δεν υπάρχει μόνο μία ιδεολογική προσέγγιση και ζητά την απαιτούμενη σύνθεση. Τάσσεται υπέρ του γερμανικού μοντέλου ως βάση για την αλλαγή του εκλογικού συστήματος
-παρά την κάθετη αντίρρηση Σαμαρά- και ζητά εσωκομματική διαβούλευση.
 "Έχω ταχθεί δημόσια υπέρ του γερμανικού συστήματος και έχω αναλάβει και νομοθετική πρωτοβουλία στη Βουλή για την κατάτμηση  των μεγάλων εκλογικών περιφερειών όπως είναι η Β' Αθηνών."    Ασκεί δριμεία κριτική στην πολιτική της κυβέρνησης Καραμανλή, καταλογίζοντας ατολμία στην οικονομική πολιτική, αποφάσεις βασισμένες «στη μικροπολιτική και όχι την κοινή λογική», κινήσεις όχι «με γνώμονα το συμφέρον της κοινωνίας αλλά ενός στενού κύκλου βολεμένων».

    «Άλλος ο ρόλος της κυρίας Μπακογιάννη και του Κωνσταντίνου Μητσοτάκη και άλλος ο δικός μου... Θέτω τον εαυτό μου στη διάθεση του κόμματος εφόσον κρίνει ότι μπορεί να με αξιοποιήσει»
     Η κυρία Μπακογιάννη διεκδίκησε την προεδρία του κόμματος και την ψήφισαν 300.000 Νεοδημοκράτες και ο Κ. Μητσοτάκης έχει μία πορεία 60 χρόνων στην πολιτική
και οδήγησετη Νέα Δημοκρατία στην κυβέρνηση υπό εξαιρετικά δύσκολες συνθήκες.
  Εγώ είμαι νέος βουλευτής, οι πολίτες με τιμούν με την εμπιστοσύνη τους για τη δική μου πολιτική παρουσία.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου