Ο ΚΑΙΡΟΣ

ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ

Free Translation

Πέμπτη 10 Δεκεμβρίου 2009

Μαλάκες είναι οι πολίτες που πληρώνουν αυτές τις παπαριές;;;


http://www.nikoslagadinos.blogspot.com/
 [executioner.png]
Τα τέλη κυκλοφορίας είναι 446 ευρώ. Να τα πληρώσω!

Αλλά υπάρχουν και κάτι άλλα νούμερα που πρέπει να πληρώσω και το σύνολο είναι 746 ευρώ!!!

Για ένα αυτοκίνητο που το έχω από το 1999... και δουλεύει πολύ καλά και κάνω τη δουλειά μου!
ΓΙΑΤΙ να πληρώσω "περιβαλλοντικά τέλη" [150 ευρώ];
ΓΙΑΤΙ να πληρώσω "ειδικό φόρο" [150 ευρώ]
Αν πληρώσω "περιβαλλοντικά τέλη" θα πάψει το αυτοκίνητό μου να "ρυπαίνει" το περιβάλλον;
Ή κάθε χρόνο θα πληρώνω περιβαλλοντικά τέλη;

Πρέπει να πληρώσω επειδή ΔΕΝ έχω χρήματα για να πάρω καινούργιο αμάξι;;; 

Ποιος μαλάκας εγκέφαλος τα σκέφτηκε όλα αυτά και ποιοι μαλάκες σήμερα εφαρμόζουν αυτή την ηλίθια απόφαση;

Σε ποιο κράτος ζούμε και γιατί να συνεχίσω να είμαι ο μαλάκας πολίτης που δουλεύει για να γεμίζει τον κρατικό κορβανά που τον λυμαίνονται διάφοροι λιμοκοντόροι; 

Δουλεύω και πληρώνω φόρους, πληρώνω ΦΠΑ, πληρώνω "ειδικούς φόρους", πληρώνω... δεν ξέρω πλέον κι εγώ τι πληρώνω!!! 

Και κάθε μέρα αλλάζω δυο τρεις φανέλες από το τρέξιμο. 

Μπορεί να μου πει κανείς από την καινούργια κυβέρνηση ΓΙΑΤΙ να πληρώνω εγώ και όχι οι μεγαλοκαρχαρίες;

ΜΗΠΩΣ μπορεί η καινούργια κυβέρνηση να μας πει πόσα χρωστάνε στο ΙΚΑ οι κουφάλες οι μεγαλοϊδιοκτήτες των εκδοτικών συγκροτημάτων και των ραδιοτηλεοπτικών καναλιών;;; 

ΓΙΑΤΙ να πληρώνω στην ΕΡΤ;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου