Ο ΚΑΙΡΟΣ

ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ

Free Translation

Πέμπτη 21 Μαΐου 2009

Καραμανλή; Παπαγαλάκια; Για δες. Έρχομαι από την γωνία...;


Στον καθρέφτη έχει κοιταχτεί; Ή νομίζει ότι ο λαός ξεχνά ποιος είναι ο πραγματικός παπαγάλος;Το έριξε στο καλαμπούρι για να χρυσώσει το χάπι.Σύμφωνα με αυτόν, ζούμε μια "γαλάζια νιρβάνα"...

Η Νεα Δημοκρατία αποφάσισε στο ψηφοδέλτιο της να βάλει επικεφαλή την κ. Γιαννάκου. Δεν εξετάζω την πορεία της, την πρόσφατη θητεία της ως υπουργός και άλλα τέτοια, που ενδεχομένως είναι σοβαρά κριτήρια επιλογής ή μη. Αυτό που με ενόχλησε ήταν η ακαλαισθησία, η πονηριά και η πολιτική αλητεία της ηγεσία του κόμματος της Ν.Δ., που με σύμμαχο τον όψιμο συναισθηματισμό του καθενός μας την τοποθέτησε επικεφαλή, παρουσιάζοντάς την ως παράδειγμα θέλησης (που σαφώς και είναι) την στιγμή που δεν βρήκε ούτε την ψήφο της στις τελευταιες εκλογές από τους ανθρώπους της παράταξής της και επιπλέον δεν την εμφάνισε πουθενά το κόμμα με τέτοιο αβανταδόρικο τρόπο από την εποχή που την έπαψε από υπουργός ο κ. Καραμανλής. Είναι καθαρά επικοινωνιακό το τρυκ, μόνο που χτυπάει σε ευαίσθητες χορδές των ψηφοφόρων και είναι άδικο και για την ίδια. Θα μου πείς με το δίκιο σου, ρε μαλάκα, αφού αυτό το πείραμα έχει πετύχει και συνεχίζει να πετυχαίνει με κάτι επιλογές τύπου… Μπακογιάννη (και όχι Μητσοτάκη) που φέρνουν στο υποσυνείδητο άλλες εικόνες στιγμιαία, τί το σκαλίζεις; Δε το λέω εγώ. Ο κ. Καραμανλής ζήτησε να γίνει η αντιπαράθεση με πολιτικά κριτήρια και η πολιτική της κας. Μαρριέτας αξιολογηθηκε πολύ πρόσφατα για να μπεί τώρα επικεφαλής οπουδήποτε. Μπορεί να “ακουστεί” πολύ σκληρή η ερώτιση, αλλά η ηγεσία της Ν.Δ. θα είχε κάνει ποτέ αυτή την επιλογή, αν η κ. Γιαννάκου δεν είχε περάσει την περιπέτεια που ξέρουμε;
Επίσης, τo κόνσπεπτ με το παπαγαλάκι το βρήκα “χαριτωμένο” για τον εικοστό αιώνα (κακία) και κυρίως το βρήκα ΠΟΛΥ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ. Ξέρετε, κύριοι της Νέας Δημοκρατίας η αποδόμιση μιας πολιτικής καμπάνιας που απευθήνεται στον αντίπαλο είναι ΠΟΛΥ ΕΥΚΟΛΟ να γυρίσει μπούμερανκ. Αν για παράδειγμα τα παπαγαλάκια γίνουν μπλέ και δίχως να αλλάξουν πολλά εκτός από την υπογραφή στο τέλος, η καμπάνια ισχύει και για ΟΛΟΥΣ τους αντιπάλους σας. Πολύ απλά γιατί ΤΑ ΙΔΙΑ ΑΚΡΙΒΩΣ επιχειρήματα (όπως η δαμόκλειος σπάθη της ανεργείας, ο κίνδυνος διεθνούς κρίσεως, κλπ. και του λουκέτου) χρησιμοποιούσε η κυβέρνηση μέσω των ΜΜΕ για να πείσει τον κόσμο για το πόσο καλά κάνει την δουλειά της αυτή τη δύσκολη περίοδο και φυσικά για να μαλακώσει τις αντιδράσεις του κόσμου για τα μέτρα που παίρνει. Αυτή είναι η αλήθεια και φυσικά δεν περίμενα να την μάθω από εσάς ειδικά (όπως λέτε στο moto σας) γιατί πολύ απλά δεν τη ζείτε. Το (μ)πούλο τώρα. ΤΗ ΔΙΚΗ ΣΑΣ ΑΛΗΘΕΙΑ, ΤΗΝ ΒΛΕΠΟΥΜΕ…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου